Vendosni fjalën kyçe....

FIFA shpall marrëveshjen me kompaninë saudite të naftës Aramco


FIFA ka njoftuar një partneritet me kompaninë shtetërore të naftës të Arabisë Saudite, Aramco.

Marrëveshja është në fuqi deri në vitin 2027, duke i dhënë Aramco të drejtat e sponsorizimit për Kupën e Botës për meshkuj në vitin 2026 dhe Kupën e Botës për femra vitin e ardhshëm.

Kompania tashmë ka marrëveshje sponsorizimi brenda Formula 1 dhe është partnere e Këshillit Ndërkombëtar të Kriketit, raporton BBC.

Aramco ka një histori të fortë në mbështetjen e ngjarjeve të klasit botëror, por gjithashtu një fokus në zhvillimin e iniciativave sportive bazë”, tha presidenti i FIFA-s, Gianni Infantino.

Partneriteti do të thotë se mbretëria e Gjirit vazhdon të rrisë ndikimin e saj në sport në nivel global.

Arabia Saudite është akuzuar nga kritikët se ka investuar në sport dhe për të përdorur ngjarje të profilit të lartë për të përmirësuar reputacionin e saj ndërkombëtar – një proces që është etiketuar si ‘larje sportive’.

Një raport i publikuar në nëntor 2023 zbuloi se kishte 312 marrëveshje sponsorizimi nga Arabia Saudite në 21 sporte.

Është ofertuesi i vetëm për Kupën e Botës 2034, duke nisur zyrtarisht fushatën e saj në mars pasi Australia u tërhoq nga gara në tetor.

Marrëveshja e sponsorizimit me Aramco – prodhuesi më i madh i naftës në botë – ngre pyetje të mëtejshme rreth ndikimit të klimës së FIFA-s.

Kupa e Botës 2030 ka tërhequr kritika nga grupet mjedisore sepse po mbahet në gjashtë vende nga tre kontinente të ndryshme, por FIFA tha se do të “merrte të gjitha masat e nevojshme për të zbutur ndikimin mjedisor”.

Në qershor 2023, një rregullator zviceran tha se FIFA bëri pretendime të rreme në lidhje me ndikimin e reduktuar mjedisor të Kupës së Botës 2022, e cila u mbajt në Katar.

Pas lajmeve për marrëveshjen e FIFA-s të enjten, grupi i fushatës Fossil Free Football tha: “Saudi Aramco dhe shteti saudit janë të vendosur ta mbajnë botën të varur nga karburantet fosile.

“Ata tani marrin platformën më të madhe në botë për të shitur produktet e tyre ndotëse dhe përpiqen të pastrojnë imazhin e tyre.”

Ai tha se FIFA “duhet të prishë lidhjet e saj me ndotësit e mëdhenj”, duke shtuar: “Tifozët dhe lojtarët meritojnë më mirë”.

Indipendent think tank Carbon Tracker thotë se Aramco është “emetuesi më i madh i korporatave në botë i gazeve serrë”.

Por Aramco thotë se ka “një nga gjurmët më të ulëta të karbonit në rrjedhën e sipërme në industri”.