Vendosni fjalën kyçe....

Aeroplanmbajtësja më e re e Kinës niset për herë të parë në det


Aeroplanmbajtësja më e re, më e madhe dhe më e avancuar e Kinës, Fujian, ndërmori një hap të madh për t’iu bashkuar flotës më të madhe detare në botë të mërkurën, teksa u nis nga Shangai për sprovat e saj të para detare.

Vlerësimi detar pritet të bëhet në Detin e Kinës Lindore, rreth 130 kilometra (80 milje) nga kantieri i anijeve Jiangnan ku transportuesi ka qenë në ndërtim për më shumë se gjashtë vjet, sipas Administratës së Sigurisë Detare të Shangait.

“Sprovat në det do të testojnë kryesisht besueshmërinë dhe qëndrueshmërinë e sistemeve shtytëse dhe elektrike të aeroplanmbajtësve”, thuhej në një njoftim nga agjencia shtetërore e lajmeve Xinhua të mërkurën, përcjell CNN.

Anija luftarake u nis në vitin 2022 dhe ka “përfunduar provat e ankorimit, punën e pajisjes dhe rregullimet e pajisjeve” duke punuar deri në provat më të fundit në det, tha Xinhua.

Me një zhvendosje prej 80,000 tonësh metrikë, Fujian i kalon dy transportuesit aktivë të Marinës së Ushtrisë Çlirimtare Popullore (PLAN), Shandong 66,000 tonësh dhe Liaoning 60,000 tonësh. Vetëm Marina e Shteteve të Bashkuara operon aeroplanmbajtëse më të mëdha se Fujian.

“Sprovat në det të Fujian përfaqësojnë një moment historik të rëndësishëm për PLAN-in, duke shënuar hyrjen e tij në klubin e vogël të marinave të transportit të klasit të lartë të aftë për aviacion,” tha John Bradford, një anëtar i Këshillit për Marrëdhëniet me Jashtë Ndërkombëtare.

Karakteristika kryesore e Fujian është një sistem katapultë elektromagnetik që do t’i mundësojë atij të lëshojë avionë më të mëdhenj dhe më të rëndë se Shandong dhe Liaoning, të cilët përdorin një metodë lëshimi në stilin e kërcimit me ski.

Analistët thonë se aftësia e Fujian për të nisur avionë më të mëdhenj luftarakë që bartin ngarkesa më të mëdha municionesh në distanca më të largëta do t’i japë transportuesit një gamë më të madhe luftarake se paraardhësit e tij në flotën kineze, duke i siguruar PLAN-it aftësitë e ashtuquajtura “ujë blu”.

“Këto prova detare shënojnë hapin e parë të madh në zhvillimin e kapacitetit të Kinës për të projektuar fuqinë ajrore me bazë deti në zonat e thella të oqeanit,” tha Carl Schuster, një ish kapiten i marinës amerikane dhe ish-drejtor i operacioneve në Qendrën e Përbashkët të Inteligjencës të Komandës së Paqësorit të SHBA.