Komisioni Evropian thotë se mjetet e platformave sociale për të mbrojtur zgjedhjet e BE-së nuk janë të mjaftueshme.
Facebook dhe Instagram i Metës janë subjekt i një hetimi mbi mënyrën sesi platformat trajtojnë dezinformimin sipas Aktit të Shërbimeve Dixhitale (DSA), mes frikës se ato janë të prekshme ndaj rrjeteve ruse, tha Komisioni Evropian sot (30 prill).
Shkeljet e dyshuara mbulojnë praktikat e Metas në lidhje me reklamat mashtruese dhe përmbajtje politike në shërbimet e saj, tha Komisioni.
Sipas ekzekutivit të BE-së, rrjeti i reklamave të kompanisë është i cenueshëm ndaj dezinformatave dhe potencialisht një objektiv për rrjetet ruse.
Platformave u mungon gjithashtu një mjet efektiv i monitorimit të zgjedhjeve nga palët e treta në kohë reale pasi Meta nuk zëvendësoi mjetin e saj të njohurive publike CrowdTangle, gjë që e bën të vështirë për studiuesit dhe gazetarët të dinë se çfarë përpjekjesh bën kompania për të hequr përmbajtjen e paligjshme.
“Duke pasur parasysh shtrirjen e platformave të Metës në BE – që llogariten për mbi 250 milionë përdorues aktivë mujorë – dhe në prag të zgjedhjeve evropiane dhe një sërë zgjedhjesh të tjera që do të zhvillohen në shtete të ndryshme anëtare, një zhvlerësim i tillë mund të rezultojë në dëmtimin e diskursi qytetar dhe proceset zgjedhore në lidhje me aftësitë e gjurmimit të dezinformatave dhe dezinformatave, identifikimin e ndërhyrjes dhe shtypjes së votuesve dhe transparencën e përgjithshme në kohë reale të ofruar për verifikuesit e fakteve, gazetarët dhe palët e tjera të interesuara zgjedhore”, tha Komisioni.
Përveç kësaj, Komisioni ka pyetje në lidhje me mungesën e dukshmërisë së përmbajtjes politike dhe mekanizmave për të shënuar përmbajtjen ilegale.