Shitjet e iPhone-ve kanë rënë pothuajse në çdo treg anembanë globit, sipas rezultateve të fundit nga Apple.
Gjigandi i teknologjisë tha se kërkesa e përgjithshme për telefonat inteligjentë të tij ra me më shumë se 10% në tre muajt e parë të këtij viti në çdo rajon gjeografik, përveç Evropës.
Apple tha se në përgjithësi, të ardhurat në të gjithë kompaninë ranë me 4% në 90.8 miliardë dollar, që ishte rënia më e madhe për më shumë se një vit.
Kompania tha se shifrat ishin shtrembëruar nga ndërprerjet e furnizimit të lidhura me Covid, të cilat çuan në shitje jashtëzakonisht të forta gjatë së njëjtës periudhë të vitit të kaluar.
Ai u zotua se shitjet do të kthehen në rritje në muajt në vijim, duke vënë në dukje lançimet e ardhshme të produkteve dhe investimet në inteligjencën artificiale (AI).
Për iPhone, shitjet në tregun kritik të Kinës ranë me 8%. Një përfaqësues u përpoq të qetësonte investitorët për gjendjen e biznesit në ekonominë e dytë më të madhe në botë, duke vënë në dukje se shitjet e iPhone në të vërtetë ishin rritur në Kinën “kontinentale”.
“Unë mbaj një pikëpamje të shkëlqyer për Kinën në planin afatgjatë,” tha ai.
Konkurrenca në atë treg është intensifikuar nga rivalët vendas si Huawei.
Një analist i lartë i softuerit në DA Davidson, tha se kompani të tilla si Huawei janë më të vlefshme në Kinë sepse “ajo është marka vendase”.
“Por për sa i përket veçorive, funksionalitetit dhe prestigjit, iPhone ka ende një avantazh ndaj çdo celulari tjetër”, tha ai për programin Today të BBC-së.
“Kështu që çdo herë që konsumatorët marrin zgjedhjen dhe kanë burimet që do të blejnë një iPhone, kjo nuk është ndryshe në Kinë”.
Përpjekjet në kompani, e cila ka pësuar një varg rëniesh shitjesh për pesë nga gjashtë tremujorët e fundit, shënuan një kontrast me tregun më të gjerë.
Në nivel global, dërgesat e smartfonëve u rritën me 10% në tre muajt e parë të vitit, duke u zgjeruar pas një periudhe të gjatë pa shkëlqim, sipas firmës kërkimore Canalys.
Zoti Luria tha se për Apple, nuk ka pasur “përmirësime të rëndësishme në celular” që kur iPhone 15 u lançua pothuajse katër vjet më parë “kur Apple prezantoi lidhjen 5G që detyroi shumë konsumatorë të përmirësonin telefonin”.
Ai shtoi: “Ajo për të cilën ata shpresojnë tani është që ata të mund të prezantojnë mjaft veçori të reja të AI në iPhone 16, i cili do të dalë më vonë këtë vit, në mënyrë që më në fund të drejtojë një cikël të madh përmirësimi të iPhone.”
Apple po përballet gjithashtu me beteja ligjore me rregullatorët në SHBA dhe Evropë për tarifat e saj të dyqaneve të aplikacioneve.
Sipas dosjeve gjyqësore, këto pagesa arritën në rreth 20 miliardë dollarë në vitin 2022, një shumë që ndihmoi në ngritjen e fitimeve të Apple.
Fitimi para taksave për tre muajt ishte i njëjtë në 28 miliardë dollarë dhe kompania njoftoi se po linte mënjanë 110 miliardë dollarë për të blerë aksione.
Shefi i financave, Luca Maestri tha se shitjet e Apple pritej të rriteshin në “shifra të ulëta njëshifrore” në tre muajt deri në qershor.
Ai shtoi se firma priste rritje dyshifrore në biznesin e saj të shërbimeve, duke ofruar më shumë udhëzime sesa kompania ofron zakonisht.
Duke parë përpara, Angelo Zino, analist i lartë i kapitalit në CFRA Research, tha: “Kina po qëndron më mirë se sa pritej dhe ka një mori ngjarjesh ose katalizatorësh të ardhshëm në horizont që mund të përmirësojnë ndjenjën e investitorëve.”
VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e BBC