Administrata Federale e Aviacionit të SHBA (FAA) lëshoi një direktivë në fillim të këtij viti duke paralajmëruar se një defekt në aeroplanët 777 të Boeing mund të shkaktojë “zjarr ose shpërthim” nëse nuk adresohet. Është e paqartë nëse operatorët e aeroplanit e kanë adresuar këtë çështje.
Direktiva u lëshua në mars, ndërsa FAA kërkoi komente deri në fillim të këtij muaji. Mes një serie incidentesh sigurie që përfshijnë aeroplanët Boeing, Daily Mail raportoi mbi dokumentin e shikueshëm publikisht të mërkurën.
Sipas FAA, një pllakë metalike e bashkangjitur në një ventilim të rezervuarit të karburantit në krahët e 777 u instalua pa një lidhje elektrike, që do të thotë se mund të grumbullonte energji elektrike statike dhe të shkaktonte një “zjarr ose shpërthim” në rezervuarët e karburantit të avionit.
Rreth 292 avionë Boeing 777 të regjistruar në SHBA mund të jenë në rrezik, paralajmëroi direktiva. Të gjitha llojet e 777, nga modeli bazë 777-200 deri te 777-300ER me rreze të gjatë, janë prekur.
Boeing hodhi poshtë raportin e Daily Mail, duke këmbëngulur se direktiva e propozuar është pjesë e një “procesi rregullator standard që ka ndihmuar të sigurohet se udhëtimi ajror është forma më e sigurt e transportit”.
“Kjo nuk është një çështje e menjëhershme e sigurisë së fluturimit,” tha kompania.
“Ka shumë teprica të dizajnuara në aeroplanët tregtarë modernë për të siguruar mbrojtje ndaj efekteve elektromagnetike. Flota 777 ka funksionuar për gati 30 vjet dhe ka fluturuar në mënyrë të sigurtë më shumë se 3.9 miliardë pasagjerë.” – shtoi ajo.
Boeing 777 është avioni më i ndërtuar në botë me trup të gjerë, me afro 1800 që u janë dorëzuar operatorëve në mbarë botën që nga viti 1995. Ai është përfshirë në 31 aksidente ose incidente, një rekord relativisht më i mirë sigurie se paraardhësi i tij më i vogël, 767, i cili u përfshi në 67 aksidente nga rreth 1300 avionë të ndërtuar.
Qasja e përgjithshme e Boeing ndaj sigurisë është vënë nën shqyrtim vitet e fundit. Dy përplasje vdekjeprurëse në vitin 2018 dhe 2019 fiksuan gjithë flotën e saj të avionëve me distanca të shkurtra 737 MAX, ndërkohë që këtë vit ka pasur incidente të shumta, duke filluar me një panel dere që shpërtheu në ajër në një 737 MAX 9 të operuar nga Alaska Airlines në janar.
Departamenti Amerikan i Drejtësisë është ende duke konsideruar ndjekjen penale të Boeing-ut për përplasjet e vitit 2018 dhe 2019, të cilat vranë afro 350 njerëz dhe u shkaktuan nga një sistem i gabuar i kontrollit të pistëss, për të cilin kompania nuk i kishte informuar pilotët.