Vendosni fjalën kyçe....

“Lufta” për ndjekës e të ardhura e ndikuesve në mediat sociale, çfarë po ndodh në rrjet


Shumë njerëz ëndërrojnë të bëhen yje të mediave sociale si MrBeast i YouTube ose Charli D’Amelio i TikTok. Por për shumicën e atyre që ndjekin karriera si krijues të përmbajtjes, edhe sigurimi i bukës me këtë punë është një qëllim i lartë.

Clint Brantley ka qenë një krijues me kohë të plotë për tre vjet, duke postuar video në TikTok, YouTube dhe Twitch ku komenton lajmet dhe tendencat në lidhje me lojën online “Fortnite”.

Pavarësisht se kishte më shumë se 400,000 ndjekës dhe postime që mesatarisht kapnin 100,000 shikime, të ardhurat e tij vitin e kaluar ishin më pak se paga mesatare vjetore e punëtorëve me kohë të plotë në SHBA në vitin 2023 me 58,084 dollarë, bazuar në të dhënat e Byrosë së Statistikave të Punës.

Clint Brantley, një krijues përmbajtjeje me kohë të plotë

29-vjeçari ngurron të angazhohet për të marrë një apartament me qira, sepse paratë që ai merr, kryesisht nga këshillat dhe marrëveshjet e sponsorizimit në internet, vijnë rastësisht dhe mund të zhduken në çdo çast. Tani për tani, ai jeton me nënën e tij në shtetin Uashington.

“Unë jam i pambrojtur,” thotë ai.

Të fitosh të ardhura të mira dhe të besueshme si krijues i mediave sociale është një pengesë dhe po bëhet më e vështirë.

Platformat po shpenzojnë më pak para për postimet e njohura dhe markat janë më përzgjedhëse për atë që duan nga marrëveshjet e sponsorizimit. Mundësia e mbylljes së mundshme të TikTok në vitin 2025 po shton ankthin e krijuesve nëse ata mund të përballojnë të qëndrojnë në këtë punë për një kohë të gjatë.

Pak sensacion

Qindra miliona njerëz në mbarë globin postojnë rregullisht video dhe foto për të argëtuar ose edukuar përdoruesit e mediave sociale. Rreth 50 milionë fitojnë para prej tij, sipas një raporti të vitit 2023 nga Goldman Sachs.

Banka e investimeve pret që numri i krijuesve-fitues të rritet me një normë vjetore prej 10% deri në 20% deri në vitin 2028, duke e mbushur edhe më tej fushën. Departamenti i Punës nuk gjurmon pagat për këta krijues, të njohur gjithashtu si ndikues.

Mund të duhen muaj ose vite për të fituar para si krijues, shpesh përmes një kombinimi të të ardhurave direkte nga platformat e mediave sociale, marrëveshjet e sponsorizimit, shitjet e mallrave dhe lidhjet e filialeve.

Por ata që i përmbahen asaj deri në fund shohin disa që kthehen, tregojnë sondazhet. Krijuesit thonë se kjo është për shkak se ju mund të mësoni se çfarë lloj postimesh rezonojnë më shumë me një audiencë, gjë që mund të çojë në më shumë ndjekës dhe, nga ana tjetër, më shumë mundësi për të fituar para.

Por të fitosh para nuk do të thotë shumë para. Vitin e kaluar, 48% e krijuesve fituan 15,000 dollarë ose më pak, sipas NeoReach, një agjenci e marketingut me ndikim. Vetëm 13% fituan më shumë se 100,000 dollarë.

Hendeku pasqyron faktorë të shumtë, duke përfshirë nëse krijuesit punojnë me kohë të plotë ose të pjesshme, llojin e përmbajtjes që nxjerrin dhe kur kanë filluar.

Njerëzit që u shfaqën në rrjet ​​gjatë kulmit të bllokimeve të Covid-19 – dhe që u përqendruan në një vend të tillë si moda, investimi ose hakerat e stilit të jetesës – thonë se përfituan nga rritja e përdorimit të mediave sociale gjatë asaj kohe. 

Një numër i vogël krijuesish përmbajtjeje fituan famë, duke e çuar profesionin në krye të listave të dëshirave të karrierës për shumë adoleshentë dhe të rritur. Por në prapaskenë, krijuesit thonë se puna është rraskapitëse.

Ata duhet të prodhojnë vazhdimisht postime bindëse ose rrezikojnë të humbasin vrullin. Ata i kalojnë ditët e tyre duke planifikuar, filmuar dhe redaktuar postime, ndërsa gjithashtu punojnë për të bërë ndërhyrje me reklamuesit dhe ndërveprojnë me fansat.

“Është shumë më tepër punë sesa e kuptojnë shumica e njerëzve,” thotë analistja e Emarketer, Jasmine Enberg.

“Krijuesit që sigurojnë jetesën duke e bërë atë kanë qenë në të për shumë vite. Shumica nuk janë suksesetë arritura brenda natës.”

Ashtu si profesionistët e tjerë të vetëpunësuar, krijuesit nuk marrin pushim me pagesë, përfitime të kujdesit shëndetësor, kontribute pensioni dhe përfitime të tjera që kompanitë zakonisht ofrojnë për punëtorët e tyre. Kjo e vërtetë, e shoqëruar me inflacionin kokëfortë dhe normat e hipotekave, po e bën më të vështirë të përballosh jetën si krijues përmbajtjeje.

“Gjithçka është më e shtrenjtë, veçanërisht mallrat ushqimore,” thotë Jason Cooper nga Mobile, Ala.

Disa vite më parë, Cooper konceptoi një kukull me çorape të quajtur Sock Cop, që bën shaka me babanë në video live dhe të regjistruara për TikTok dhe Twitch. Ai aktualisht fiton 500 deri në 600 dollarë në muaj, pothuajse tërësisht nga bakshishi.

Ai mendon se ndoshta do mund të merrte shumë më tepër nëse do punonte me kohë të plotë. Por pa asnjë garanci, babai 37-vjeçar nuk dëshiron të lërë punën e tij të marketingut dhe tani rrezikon të humbasë mbulimin shëndetësor. Tani ai kalon disa orë në mbrëmje dhe në fundjavë në Sock Cop. Nëse do kishte më shumë kohë, do ndjente nevojën të bënte vijimësisht video.

“Duhet të ushqesh bishën,” thotë Cooper.

Tkurrja e pagesave në rrjetet sociale

Fondi i krijuesve prej 1 miliard dollarësh i TikTok, i cili funksionoi nga viti 2020 deri në vitin 2023, shpërndau para për krijuesit e kualifikuar për postime në platformë. Të tjerë u bashkuan. Shorts i Youtube, konkurrenti i TikTok, i lejoi krijuesit e përmbajtjes të fitonin diku nga 100 deri në 10,000 dollarë në muaj me fondin e tij të përkohshëm.

Programi i bonusit Reels Play i Instagram-it i shpërbleu krijuesit me pagesa të luhatshme. Programi i shpërblimeve Spotlight i Snapchat u dha 1 milion dollarë në ditë krijuesve kryesorë të platformës.

Sot, platformat kanë rinovuar ose kanë ndryshuar plotësisht mënyrën se si paguajnë krijuesit – duke hequr fondet e tyre.

Kualifikimet për programin aktual të shpërblimeve të TikTok përfshijnë të kesh një llogari me të paktën 10,000 ndjekës me një minimum prej 100,000 shikimesh në muajin e kaluar. Instagram aktualisht po teston një program sezonal, vetëm me ftesa, i cili shpërblen krijuesit për ndarjen e Reels-ave dhe fotove.

YouTube debutoi një model të ndarjes së të ardhurave nga reklamat vitin e kaluar, në të cilin krijuesit e përmbajtjes me më shumë se 1000 abonentë dhe 10 milionë shikime publike të Shorts në 90 ditët e fundit marrin 45% të të ardhurave nga reklamat që ndodhin midis postimeve.

Snapchat ka një program që u jep krijuesve që plotësojnë disa kritere, të tilla si të kenë të paktën 50,000 ndjekës dhe 25 milionë shikime mujore, një pjesë të të ardhurave nga reklamat që shfaqen midis Stories. Programi i tij Spotlight gjithashtu vijon të japë para për krijuesit e përmbajtjes.

Krijuesve që zgjedhin këto programe ose bonuse nuk u garantohet një ditë pagese e konsiderueshme.

Yuval Ben-Hayun fillimisht u bë i njohur në TikTok në 2020 për shkak të postimeve të tij në lidhje me lojën e enigmës së fjalëve Wordle. 29-vjeçari njujorkez përfundimisht u zgjerua në përmbajtje gjuhësore dhe përmbajtje të tjera arsimore, dhe në fillim të vitit 2023, ishte në gjendje të mbante veten dhe faturat e tij prej mbi 4,000 dollarë në muaj.

TikTok kishte mbyllur fondin e tij deri atëherë, por po testonte programin e tij të shpërblimeve të krijuesve të përmbajtjes. Ben-Hayun tha në mars se ai mori rreth 200 deri në 400 dollarë për milion shikime dhe që nga ajo kohë ka rënë në mënyrë të vijueshme – edhe pse numri i ndjekësve të tij arriti në 2.9 milionë.

Ndjekësit janë ende atje, por paratë nuk janë. Së fundmi ai arriti një nivel të ri të ulët, duke marrë vetëm 120 dollarë për një video me 10 milionë shikime.

Danisha Carter është e zemëruar që TikTok dhe platformat e tjera shitën idenë e krijimit të përmbajtjes si punë, por më vonë tërhoqën stimujt financiarë. Falë përpjekjeve të krijuesve të përmbajtjes, thotë ajo, konsumatorët tani janë të lidhur me burimet sociale, duke i sjellë platformave miliarda dollarë të ardhura vjetore.

Danisha Carter perdor telefonin e saj dhe një dritë për të krijuar përmbajtje për kanalin e saj TikTok, ku ajo ka 1.8 milionë ndjekës

26-vjeçarja ka 1.8 milionë ndjekës të TikTok dhe postimet e saj rreth bukurisë dhe ushtrimeve, së bashku me opinionet për tema që shkojnë nga takimet deri te bullizmi në internet, marrin rregullisht qindra mijëra shikime. TikTok i ka paguar asaj gjithsej 12,000 dollarë, thotë Carter. Ajo shet mallra për të ardhura shtesë, duke sjellë rreth 5000 dollarë vitin e kaluar.

“Krijuesit e  përmbajtjes duhet të paguhen në një përqindje të drejtë bazuar në atë që aplikacionet po ftojnë nga krijuesit e përbajtjes”, thotë Carter.

“Duhet të ketë më shumë transparencë në mënyrën se si paguhemi dhe duhet të jetë e qëndrueshme.”

Një zëdhënëse e TikTok nuk pranoi të komentonte.

YouTube tha se ka paguar më shumë se 70 miliardë dollarë për krijuesit, artistët dhe kompanitë e medias në tre vitet e fundit dhe më shumë se 25% e kanaleve në modelin e ndarjes së të ardhurave nga reklamat tani po fitojnë para përmes tij.

“Ne mbetemi të përkushtuar për të vënë energjinë tonë të plotë në atë që ka më shumë rëndësi për krijuesit, shikuesit dhe reklamuesit tanë,” tha një zëdhënëse.

Një e ardhme pa TikTok?

Shumë krijues të përmbatjes dhe reklamues vlerësojnë TikTok-un, që ishte pionier i zhanrit të videove me format të shkurtër, me një angazhim më të fortë se kolegët e tij të industrisë. TikTok ka fituar më shumë se 170 milionë përdorues në SHBA që nga fillimi i tij në vitin 2016, duke përfshirë, thotë Qendra Kërkimore Pew, një të tretën e të rriturve amerikanë. Ata shpenzojnë mesatarisht 78 minuta në ditë në aplikacion, sipas firmës së inteligjencës së tregut Sensor Tower.

TikTok mund të mos jetë i disponueshëm në SHBA edhe për shumë kohë, të paktën jo në formën e tij të tanishme. Në prill, Presidenti Biden nënshkroi një projektligj që do detyrojë një shitje ose ndalim të aplikacionit deri më 19 janar 2025.

Ligjvënësit amerikanë kanë shprehur shqetësimin se TikTok përbën një rrezik për sigurinë kombëtare. Kompania mëmë e TikTok, ByteDance me bazë në Pekin, ka thënë se nuk mund dhe nuk do shesë operacionet e saj në SHBA deri në afatin përfundimtar.

ByteDance paditi qeverinë amerikane, duke pretenduar se ligji i ri shkel të drejtat e saj të Amendamentit të Parë. Disa krijues amerikanë paditën gjithashtu. Gjykata e Apelit e SHBA-së për Qarkun e Distriktit të Kolumbias do dëgjojë argumentet në shtator për të dyja rastet.

“Të humbasësh TikTok-un do të ishte një lloj shkatërruese,” thotë Brandon Granberg, një krijues përmbajtjeje 31-vjeçar nga Bayville, i njohur për ndërveprimet me të huajt në vende publike në mënyra “të çmendura”.

Granberg luftoi për vite me radhë për të tërhequr shikues në aplikacion përpara se një postim viral dy vjet më parë të çonte numrin e ndjekësve të tij nga 5000 në më shumë se një milion. Së fundmi ai fitoi 1000 dollarë nga një program TikTok që filloi vitin e kaluar i quajtur TikTok Creative Challenge, që u lejon krijuesve të përmbajtjes të fitojnë para duke bërë reklama video për markat që nuk shfaqen në profilet e tyre personale.

Ai gjithashtu fitoi 2,800 dollarë për prodhimin e katër videove të TikTok që promovonin një faqe interneti për njerëzit me fetishe këmbësh. Granberg thotë se nuk kishte aspak dëshirë të bënte, por e bëri sepse i duheshin paratë.

Ndërsa ai nuk ka marrë shumë postime të tjera të sponsorizuara, ai i ka rritur ndjeshëm të ardhurat e tij duke bërë video marketingu për bizneset e vogla gjatë vitit të kaluar. Shumica e klientëve e gjejnë Granberg në TikTok.

“Nëse ndalohet, patjetër do më prishë punë”, thotë ai.

Ndryshimi i shijeve dhe algoritmeve

Këtë vit, krijuesit e përmbajtjes në mediat sociale amerikane në tërësi pritet të fitojnë 13.7 miliardë dollarë, sipas Emarketer. Firma kërkimore projekton se shumica e tyre – 8.14 miliardë dollarë, ose 59% – do vijnë nga sponsorizimet e markave.

Reklamuesit kanë udhëhequr gjithmonë në kompensimin e krijuesve të përmbajtjes, duke paguar shumë më tepër para sesa platformat e mediave sociale dhe fansat që blejnë mallra ose japin bakshish.

Por këto ditë, reklamuesit presin më shumë nga krijuesit e përmbajtjes sesa thjesht ndjekës të mëdhenj, sipas përfaqësuesve të agjencive dhe talenteve. Ata duan të shohin prova të angazhimit të fortë në formën e postimeve të ruajtura dhe të ndara, plus demografinë e audiencës së krijuesve.

“Markat po shikojnë metrika që janë shumë më pak të parashikueshme për krijuesit dhe gjithashtu shumë të vështira për t’u vlerësuar”, thotë Sarah Peretz, një konsulente e strategjisë së biznesit në Los Angeles, e cila i ndihmon krijuesit të negociojnë partneritete dhe të merren me reklamuesit.

Disa marka janë më kontrolluese se në të kaluarën, thotë Sarah Steele, një krijuese 34-vjeçare në Tulsa, Oklahoma, e cila filloi të bënte video të TikTok rreth të qenit nënë punëtore në vitin 2020.

“Tani është, “Ne po ju paguajmë dhe kjo është ajo që duam që ju të thoni”.

Në fillim të këtij viti, Steele thotë se një reklamues këmbënguli që ajo të citonte mohime ligjore në një seri postimesh të sponsorizuara në Instagram.

“Më dukej sikur po lexoja nga një teleprompter,” thotë ajo.

“Si konsumator madje më largoi pak nga marka.”

Ndërkohë, krijuesit po e kalojnë një kohë më të vështirë për të tërhequr shikuesit, falë ndryshimeve të algoritmit dhe faktorëve të tjerë jashtë kontrollit të tyre. Dhe ndërsa më shumë reklamues kërkojnë të bashkëpunojnë me krijuesit sesa në të kaluarën, “veprimtaria e shtuar çon në rritjen e konkurrencës”, thotë Peretz.

Një ndryshim tjetër është se reklamuesit tani preferojnë të punojnë vetëm me një pjesë të vogël të krijuesve të përmbajtjes për marrëveshje afatgjata në vend që të eksperimentojnë me disa projekte të njëpasnjëshme, thotë Jess Hunichen, nga Shine Talent Group.

Hunichen bashkëthemeloi agjencinë e menaxhimit të talenteve në vitin 2015, kur TikTok nuk ekzistonte dhe marketingu me ndikim ishte ende relativisht i ri. Në atë kohë, një madhësi mesatare e marrëveshjes midis një ndikuesi dhe markës ishte zakonisht nën 1000 dollarë. Tani, marrëveshja mesatare për fushatë është rreth 10,000 dollarë, thotë ajo.

Ia vlen përpjekja

Ronit Halmos nga Los Angeles filloi të bënte video të TikTok në fillim të këtij viti, të cilat ajo i përshkruan si rishikime të shpejta të restoranteve e bareve “me njëfarë qëndrimi të padurueshëm”.

27-vjeçarja, një rekrutuese e teknologjisë me kohë të plotë, së fundmi arriti marrëveshjen e saj të parë me një reklamues. Një markë kombucha i kërkoi asaj të bënte një postim prej 30 sekondash, duke shfaqur pikëpamjen e saj për një linjë shijesh.

Tyler Heaven

Megjithëse përfundoi duke marrë më pak vëmendje nga shikuesit se çmimi i saj i zakonshëm, ajo fitoi 1500 dollarë nga rreth 30 minuta punë.

Tyler Haven, një 27-vjeçar që udhëton në veriperëndim të Paqësorit, paguhet 250 deri në 300 dollarë për të bërë video promovuese që markat mund t’i postojnë në kanalet e tyre sociale dhe rreth 1200 dollarë për postimet që shfaqen në llogarinë e tij në Instagram me më shumë se 41,000 ndjekës ose llogarinë e tij TikTok me më shumë se 10,000 ndjekës.

Që nga janari, ai ka postuar video që dokumentojnë “jetën e tij në furgon” me gruan e tij.

Rezidenca e tyre kryesore është një furgon “Mercedes Sprinter T1N” i vitit 2004 plotësisht i dekoruar.

Haven tha se ka qenë e lehtë për të rritur organikisht ndjekësit e tij. Ai beson se kjo është për shkak se postimet e tij nuk përshkruajnë një jetë të paarritshme dhe të përsosur.

Ai la punën e tij në qershor për të ndjekur krijimin e përmbajtjes me kohë të plotë.

“Edhe nëse do fitoja 2000 dollarë në muaj, që nuk është absolutisht asgjë – kjo është më pak se qiraja e shumicës së njerëzve – unë mund të jetoj me këtë,” thotë Haven.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Wall Street Journal

Përgatiti për Hashtag.al, Klodian Manjani