Vendosni fjalën kyçe....

Bozdo për tunelin e Llogarasë: Investim pa logjikë ekonomike


Anëtari i kryesisë së PD, Eno Bozdo, në një deklaratë për mediat, ka shprehur qëndrimin e tij se investimet publike duhet të bazohen në përfitimet për shumicën e popullatës dhe ndikimin ekonomik në rajone të ndryshme. Si shembuj të investimeve të suksesshme, ai përmendi ndërtimin e Rrugës së Kombit, Tunelit të Kalimashit, Tunelit të Qafë Krrabës dhe Tunelit Kardhiq-Delvinë, të cilat lidhnin popullata të mëdha dhe ndihmonin ekonominë dhe turizmin.

Bozdo kritikoi investimin prej 180 milionë eurosh për tunelin e Llogarasë, duke e cilësuar si të pajustifikuar ekonomikisht dhe që shërben vetëm një pakicë të vogël. Ai sugjeroi që këto fonde mund të ishin përdorur për rrugë të tjera më prioritare dhe më të dobishme për ekonominë dhe turizmin, si rruga Berat-Skrapar-Përmet, rruga Berat-Këlcyrë-Përmet, Rruga e Arbërit dhe rruga Qukës-Qafë Pllocë. 

“Sa herë që merret vendim për të bërë apo jo një investim publik, kriteri thelbësor që qeveria duhet të marrë në konsideratë është: sa është numri i shqiptarëve që përfitojnë nga ky investim? Cilat rajone të Shqipërisë përfitojnë ekonomikisht? Cilat tregje lidhen më mirë dhe shërbime ofrohen më lirë? 
Këto ishin pyetjet kur qeveria e Partisë Demokratike vendosi të ndërtonte Rrugën e Kombit dhe Tunelin e Kalimashit. Lidhja e tregjeve të Shqipërisë me Kosovën ishte dhe është objektivi më i rëndësishëm ekonomik, politik dhe gjeostrategjik për çështjen tonë kombëtare. 
Kjo ishte gjithashtu përgjigja kur qeveria e Partisë Demokratike vendosi të ndërtonte Tunelin e Qafë Krrabës apo Tunelin Kardhiq-Delvinë. Këto tunele lidhin popullata të mëdha, ndihmojnë ekonominë dhe turizmin, shkurtojnë ndjeshëm rrugët dhe e bëjnë Shqipërinë të kapshme dhe të mundshme për të gjithë. 
Në këtë kontekst, 180 milionë euro të hedhura për tunelin e LLogarasë janë një investim pa asnjë logjikë ekonomike. Shkurton kohë në mënyrë të papërfillshme-vetëm 20 minuta-, i shërben shumë pak individëve, praktikisht ‘pakicës së pakicës’. 
Partia Demokratike në qeverisjen e saj i ka kushtuar rëndësi primare infrastrukturës rrugore. Për këtë arsye ne nuk jemi dhe nuk mund të jemi kurrë kundër investimeve të tilla, përsa kohë ato kanë bazë ekonomike dhe i shërbejnë shumicës së popullatës, pra jo tekave të pakicës. 
• Me 180 milionë euro të shpenzuara mund të bëhej disa herë rruga e re Berat-Skrapar-Përmet -Ura e Kardhiqit, për të ndihmuar realisht ekonominë, turizmin dhe jetën e banorëve të 3 qyteteve me tradita qytetare dhe historike të Shqipërisë. Rruga e sotme është e pakalueshme dhe kjo maxhorancë, edhe pse e ka premtuar disa herë këtë investim, nuk ka bërë asgjë; 
· Me 180 milionë euro mund të ribëhej disa herë rruga Berat-Këlcyrë-Përmet, e ndërtuar në kohën e pushtimit italian, por sot e shkatërruar totalisht gjë ka sjellë edhe braktisjen masive të zonave rurale; 
• Me 180 milionë euro mund të mbarohej, më në fund, Rruga e Arbërit, e cila mund të konsiderohet Rruga e Kombit nr. 2, dhe që ka 12 vite që zvarritet. 
• Me 180 milionë euro mund të përfundonte edhe Rruga Qukës-Qafë Pllocë, pjesë e rëndësishme e Korridorit nr 8, e cila ka gjithashtu 10 vjet që zvarritet. 
Këto para duhet të shkonin minimalisht në këto prioritete, përpara se të investoheshin për t`i shërbyer ‘pakicës së pakicës’. 
Dhe të mos harrojmë: nuk janë paratë e Edi Ramës, por paratë tona të cilat duhet të shkojnë aty ku ka më shumë nevojë dhe ku përfitueshmëria publike është më e madhe. 
Këtë të vërtetë nuk e mbulon dot njeri, as edhe këngët që i thuren dhe këndohen ‘udhëheqësit global’. As lotët e krokodilit të superministres. 
Kundër këtij abuzimi dhe shumë të tjerave si ky, më datë 11 qershor të bashkohemi në Tiranë, të protestojmë për padrejtësitë e panumërta, për vjedhjet e qeverisë që nuk ngopet kurrë, për krimin dhe paratë e pista që po shkatërrojnë arsimin, rendin, shëndetësinë, ekonominë”, u shpreh ndër të tjera ai.