Vendosni fjalën kyçe....

Ndërprerja masive e IT-së godet kompanitë në mbarë botën, preken banka, fluturime, trena e bursa


Bizneset, përfshirë bankat, linjat ajrore, kompanitë e transportit, kompanitë e telekomunikacionit, transmetuesit televizivë dhe radiofonikë dhe supermarketet janë goditur nga ndëprerje të rrjetit pas një ndërprerjeje masive globale.

Linjat ajrore të mëdha amerikane duke përfshirë American Airlines, Delta Airlines dhe United Airlines janë bllokuar, ndërsa aeroportet në Gjermani, Amsterdam dhe Spanjë po raportojnë gjithashtu probleme.

Besohet se çështja lidhet me një problem në firmën globale të sigurisë kibernetike Croëdstrike dhe Microsoft – megjithëse nuk dihet nëse është i njëjti problem që prek aeroportet dhe shërbimet e trenave në gjithë globin.

Microsoft tha të premten në mëngjes se po vazhdonte të adresonte “ndikimin e vijueshëm” të aplikacioneve të saj Office 365 dhe shërbimeve që janë në një “gjendje të degraduar”, ndërsa Croëdstrike tha në një mesazh të automatizuar se ishte në dijeni të raporteve për probleme.

Ndërprerja duket se po prek kompjuterët Ëindoës në nivel global, duke përfshirë Sky Neës në Britani, që nuk ishte në gjendje të transmetonte transmetime të drejtpërdrejta të premten në mëngjes.

Ryanair, linja ajrore më e madhe në Evropë për nga numri i udhëtarëve, paralajmëroi klientët për ndërprerje të mundshme të cilat tha se do preknin “të gjitha linjat ajrore që operojnë në gjithë rrjetin”, megjithëse nuk specifikoi natyrën e ndërprerjeve.

Businesses including banks, airlines, train companies, telecommunications companies, TV and radio broadcasters, and supermarkets have been taken offline following a mass global outage.

Ndërsa pasagjerët në aeroportin e Edinburgut, Skoci, nuk ishin në gjendje të përdornin skanerët e automatizuar të kartës së imbarkimit dhe monitorët në sigurinë shfaqën një mesazh që thoshte “server offline”, sipas një dëshmitari të Reuters.

Aeroporti i ishte rikthyer kontrollimit manual të kartave të imbarkimit, tha dëshmitari.

Anulimi i trenave

Gjithashtu në Mbretërinë e Bashkuar, Southern, Thameslink, Gatëick Express dhe Great Northern – të katër markat e Govia Thameslink Railëay – thanë se shërbimet e saj po përjetonin probleme të përhapura të IT-së.

“Ne nuk jemi në gjendje të kemi qasje në diagramet e drejtuesve të linjës në zona të caktuara, duke çuar në anulime të mundshme me njoftime në kohë të shkurtër, veçanërisht në rrjetet Thameslink dhe Great Northern,” tha kompania.

“Për më tepër, sisteme të tjera kyçe, duke përfshirë platformat tona të informacionit për klientët janë prekur gjithashtu.”

National Rail tha se ekipet e saj të IT-së “po hetojnë në mënyrë aktive për të përcaktuar shkakun rrënjësor të problemit”.

Global IT outage LIVE: Microsoft issue sparks 'largest IT outage in history' as planes and trains hit - World News - Mirror Online

Bursa e Londrës mbetet e papërditësuar

Bursa e Londrës është ndër bizneset që janë prekur nga ndërprerja globale, tha korrespondenti i biznesit i Sky Neës, Ian King.

Një deklaratë e postuar në faqen e internetit të bursës në fillim tha se një çështje teknike po hetohet me publikimin e njoftimeve të RNS – Shërbimi Rregullator i Lajmeve të Bursës.

Kur tregtimi filloi në orën 8 të mëngjesit, faqja e internetit e bursës po tregonte ende çmimet nga mbyllja e së enjtes në mbrëmje dhe ka mbetur ende kështu.

Ndërsa përdoruesit në Australi filluan të raportojnë probleme herët të premten, duke deklaruar se ishin bllokuar nga puna.

Brenda pak orësh, Koordinatori i Sigurisë Kombëtare i Australisë tha se ishte në dijeni të ndërprerjes teknike në shkallë të gjerë që prek një numër kompanish dhe shërbimesh në të gjithë vendin.

Ai tha se aktualisht nuk kishte asnjë informacion që sugjeronte se ndërprerja ishte një incident i sigurisë kibernetike.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Sky news