Vendosni fjalën kyçe....

Kompania META mund të goditet me gjobën rekord antitrust të BE-së


Meta Platforms pritet të goditet pas disa javësh me gjobën e parë antitrust të BE-së për lidhjen e shërbimit të reklamave të klasifikuara Marketplace me rrjetin e saj social Facebook, thanë njerëz me njohuri të drejtpërdrejta me çështjen.

Lëvizja e Komisionit Evropian do vijë më shumë se një vit e gjysmë pasi akuzoi gjigantin e teknologjisë amerikane se i dha shërbimit të tij të reklamave të klasifikuara Facebook Marketplace një përparësi të padrejtë duke bashkuar të dy shërbimet së bashku.

Vëzhguesi i konkurrencës i BE-së tha gjithashtu se Meta abuzoi me dominimin e tij duke vendosur në mënyrë të njëanshme kushte të padrejta tregtare ndaj shërbimeve konkurruese të reklamave të klasifikuara në internet që reklamohen në Facebook ose Instagram.

Meta mund të përballet me një gjobë deri në 13.4 miliardë dollarë – ose 10% të të ardhurave të saj globale të vitit 2023 – megjithëse sanksionet e BE-së janë zakonisht shumë më të ulëta se ai kufi.

Komisioni ka të ngjarë të nxjerrë vendimin e tij në shtator ose tetor përpara se shefja e antitrustit të BE-së Margrethe Vestager të largohet nga detyra në nëntor, megjithëse koha mund të affrohet, thanë burimet, shkruan Reuters.

Komisioni nuk pranoi të komentojë.

Meta përsëriti komentet e bëra më parë.

“Pretendimet e bëra nga Komisioni Evropian janë të pabaza. Ne vijojmë të punojmë në mënyrë konstruktive me autoritetet rregullatore për të treguar se inovacioni i produktit tonë është pro konsumatorit dhe pro konkurrencës,” tha zëdhënësi i Meta, Matt Pollard.

Kompania vitin e kaluar kërkoi të zgjidhte hetimin e BE-së duke frenuar përdorimin e të dhënave të reklamave të konkurrentëve për Facebook Marketplace, por ky koncesion u hodh poshtë nga zbatuesi i BE-së, thanë burime të tjera për Reuters. Një ofertë e ngjashme u pranua nga rregullatori i konkurrencës në Mbretërinë e Bashkuar.