Boeing hapi një faqe të re të mërkurën, pasi emëroi veteranin e industrisë së hapësirës ajrore Kelly Ortberg si Presidentin dhe CEO të saj të ri pas një kërkimi disa mujor, duke ngarkuar ish-ekzekutivin Rockwell Collins gjatë kësaj periudhe të vështirë për kompaninë.
Ortberg, 64 vjeç, do të nisë në 8 gusht dhe do të përballet me një sërë çështjesh, duke përfshirë ringjalljen e prodhimit të avionëve dhe rindërtimin e besimit me rregullatorët, industrinë dhe rritjen e udhëtimeve.
Boeing, një nga dy prodhuesit globalë të avionëve, është zhytur në një krizë reputacioni dhe sigurie pas një shpërthimi të panelit në ajër të 5 janarit në një avion MAX 9 të drejtuar nga Alaska Airlines me 171 pasagjerë.
Kompania pati një humbje prej 1.4 miliardë dollarësh në tremujorin e dytë, ndërsa vazhdon të humbasë para.
Aksidenti përfundimisht çoi në dorëheqjen e CEO Dave Calhoun dhe largimin e presidentit të mëparshëm të bordit të kompanisë pasi rregullatorët kritikuan rregullat e sigurisë që tashmë pasonin përplasjet e mëparshme në 2018 dhe 2019.
Menjëherë pas aksidentit, Administrata Federale e Aviacionit të SHBA-së (FAA) e ndaloi Boeing-un të zgjeronte prodhimin e familjes së saj të avionëve 737 MAX pa llogaritur se sa do të zgjasë kufizimi.
Rregullatori i aviacionit të SHBA-së kufizoi prodhimin në 38 avionë në muaj, megjithëse Reuters ka raportuar se Boeing ka prodhuar avionë gjatë disa javëve në një nivel shumë më të ulët.
Rregullatori më 28 shkurt i dha Boeing-ut 90 ditë për të zhvilluar një plan gjithëpërfshirës për të adresuar “çështjet sistematike të kontrollit të cilësisë”, të cilin kompania e paraqiti në maj.
Megjithatë, administratori i FAA ka thënë se Boeing nuk do të lejohet menjëherë të rrisë prodhimin e 737 MAX.