Vendosni fjalën kyçe....

E akuzoi se ndërprerja e teknologjisë muajin e kaluar i kushtoi 500 milionë dollarë, Microsoft i përgjigjet Delta-s


Microsoft po i bashkohet firmës së softuerit të sigurisë kibernetike CrowdStrike për të luftuar kundër Delta Air Lines, e cila fajëson kompanitë për shkaktimin e disa mijëra fluturimeve të anuluara pas një ndërprerjeje teknologjike muajin e kaluar.

Një avokat i Microsoft, Mark Cheffo, e quajti deklaratën e Delta-s si “të paplote, të rreme, mashtruese dhe dëmtuese për reputacionin e Microsoft”. Në një letër drejtuar avokatit të Delta-s, David Boies, Cheffo tha se sistemi kryesor i IT-së së Delta-s mund të përdorte teknologji nga kompani të tjera dhe jo nga Microsoft Windows.

Cheffo theksoi se Microsoft po përpiqej të kuptonte pse linjat ajrore të tjera ishin në gjendje të rivendosnin operacionet më shpejt se Delta.

Përplasja përfshin një konflikt në rritje midis kompanive teknologjike dhe linjës ajrore me bazë në Atlanta.

CEO i Delta, Ed Bastian, tha javën e kaluar se ndërprerja globale e teknologjisë, e shkaktuar nga një përmirësim i gabuar nga CrowdStrike në makineritë që funksionojnë në Microsoft Windows, i kushtoi linjës ajrore 500 milionë dollarë. Ai gjithashtu ka kërcënuar me veprime ligjore.

Të martën, Delta mbrojti investimet e saj të gjata në shërbime të besueshme, duke përmendur “miliarda dollarë në shpenzime kapitale IT” që nga viti 2016 dhe kosto të tjera të IT-së. Delta refuzoi të komentonte më tej.

CrowdStrike gjithashtu ka kundërshtuar akuzat e Delta-s. Si Microsoft ashtu edhe CrowdStrike thanë se Delta kishte refuzuar ofertat e tyre për ndihmë gjatë ndërprerjes muajin e kaluar. Avokati i Microsoft tha se CEO Satya Nadella i kishte dërguar një email Bastian gjatë ndërprerjes, por nuk kishte marrë përgjigje./AP