Vendosni fjalën kyçe....

Volvo heq dorë nga plani për të shitur vetëm automjete elektrike deri në vitin 2030


Kompania e makinave Volvo ka njoftuar se ka braktisur objektivin e saj për të prodhuar vetëm makina plotësisht elektrike deri në vitin 2030, duke thënë se tani pret që do të shesë edhe disa automjete hibride deri në atë datë.

Prodhuesi i makinave fajësoi ndryshimin e kushteve të tregut për vendimin e tij për të hequr dorë nga një objektiv që kishte njoftuar vetëm tre vjet më parë.

Kjo vjen pasi industria përballet me një ngadalësim të kërkesës në disa tregje kryesore për automjete elektrike (AE) dhe pasiguri për shkak të vendosjes së tarifave tregtare për automjetet elektrike të prodhuara në Kinë.

Volvo, i cili tradicionalisht ka shfaqur kredencialet e tij mjedisore, i bashkohet prodhuesve të tjerë të mëdhenj të makinave General Motors dhe Ford, të cilët gjithashtu janë tërhequr në ambiciet e tyre për AE.

Volvo tani pret që të paktën 90% e prodhimit të tij të përbëhet nga makina elektrike dhe hibride me mbushje elektrike deri në vitin 2030.

Kompania suedeze mund të shesë gjithashtu një numër të vogël të të ashtuquajturave hibride të buta, të cilat janë automjete më konvencionale me asistencë të kufizuar elektrike.

“Ne jemi të vendosur në besimin tonë se e ardhmja jonë është elektrike,” tha Jim Rowan, shefi ekzekutiv i Volvo, në një deklaratë.

“Megjithatë, është e qartë se kalimi drejt elektrifikimit nuk do të jetë linear dhe klientët dhe tregjet po lëvizin me shpejtësi të ndryshme”.

Kompania tha gjithashtu se klima e biznesit për AE-të kishte ndryshuar, për shkak të faktorëve të tillë si një hapje e ngadaltë e infrastrukturës së tarifimit dhe tërheqja e stimujve të konsumatorëve.

Një ngadalësim i kërkesës për AE është ndjerë veçanërisht në Evropë pjesërisht për shkak të përfundimit të subvencioneve për blerjet në vende si Gjermania.

Regjistrimet e automjeteve elektrike në të gjithë Bashkimin Evropian ranë me gati 11% në korrik, sipas Shoqatës Evropiane të Prodhuesve të Automobilave.

Volvo është në pronësi të shumicës së gjigantit kinez të makinave Geely dhe për shkak se përdor fabrika në Kinë, do të ndikohet gjithashtu nga tarifat për importet e AE-ve të prodhimit kinez në Evropë dhe Amerikën e Veriut.

Javën e kaluar, Kanadaja njoftoi se po vendoste një tarifë 100% për importet e automjeteve elektrike të prodhuara në Kinë, pas njoftimeve të ngjashme nga SHBA dhe BE.

Vendet perëndimore kanë akuzuar Kinën për subvencionimin e industrisë së saj të automjeteve elektrike, duke u dhënë prodhuesve të saj një avantazh të padrejtë.

Kina i ka hedhur poshtë këto akuza dhe i ka kritikuar tarifat si “diskriminuese”.

Ford gjithashtu ka zvogëluar ambiciet e tij për AE. Vetëm muajin e kaluar, gjigandi amerikan i makinave njoftoi se po anulonte planet për një automjet të madh sportiv, tërësisht elektrike (SUV) dhe shtynte prodhimin e kamionit të tij të ardhshëm elektrik.

Rivali i tij General Motors gjithashtu ka ulur synimet e prodhimit të automjeteve elektrike vitin e kaluar.