Apple më në fund po përgatitet të konkurrojë për tregun e shtëpive inteligjente pasi ka mbetur prapa Amazon dhe Google. Për vite me radhë, Apple ka shitur pajisjet e zakonshme për xhepat, kyçet, çantat e shpinës dhe tavolinat. Por ajo ka luftuar për të arritur atë lloj suksesi në fusha të tjera kyçe si makinat, fytyrën dhe shtëpitë.
Apple hodhi miliarda në një projekt makinash që e mbylli në fillim të këtij viti, ndërkohë Vision Pro i kompanisë nuk e ka vërtetuar ende se një teknologji që ka të bëjë me fytyrën mund të jetë një goditje në shenjë. Ndërkohë prodhimet e saj shtëpiake kanë pasur rezultate të përziera. Ndërsa altoparlanti inteligjent HomePod dhe dekoderi i Apple TV kanë fansat e tyre, të dyja pajisjet ndjekin produktet e konkurrentëve.
Por tani kompania po synon të pushtojë shtëpinë inteligjente me një strategji të re agresive: vendosjen e ekraneve dhe softuerit të Apple në gjithë shtëpinë në një mënyrë që krijon një përvojë të papërsëritshme.
Gjatë dy viteve të ardhshme, pritet që pajisjet e shtëpisë të jenë një prioritet kryesor për Apple. Shtytja do përfshijë zhvillimin e një sistemi të ri operativ homeOS dhe ekranit inteligjent, si dhe një pajisjeje robotike të nivelit më të lartë në tavolinë.
Përpjekja e rinovuar pason vite me paraqitje mesatare në këtë kategori, me Amazon dhe Google që kanë marrë drejtimin. Një arsye pse Apple ka luftuar është përqendrimi i saj në prodhimin e produkteve premium që funksionojnë në një ekosistem të mbyllur. Kjo nuk ka qenë një strategji efektive në shtëpinë inteligjente, ku konsumatorët duan pajisje që mund të punojnë me një gamë të gjerë produktesh të tjera.