Kompania Meta është gjobitur me 798 milionë euro për shkelje të ligjit të konkurrencës duke futur Facebook Marketplace në rrjetin e tij social.
Komisioni Evropian tha se kjo do të thoshte se shërbimet alternative të reklamave të klasifikuara ishin përballur me “kushte të padrejta tregtare”, duke e bërë më të vështirë për ta konkurrimin.
Përveç gjobës, ajo ka urdhëruar Metën të ndalojë vendosjen e këtyre kushteve për shërbimet e tjera.
Meta tha se hodhi poshtë gjetjet e Komisionit dhe do të apelonte.
Kreu i antitrust i BE-së, Margrethe Vestager tha se Facebook kishte penguar ofruesit e tjerë të shërbimeve të reklamave të klasifikuara në internet.
“Ai e bëri këtë për të përfituar nga shërbimi i vet Facebook Marketplace, duke i dhënë kështu avantazhe që ofruesit e tjerë të shërbimeve të reklamave të klasifikuara në internet nuk mund të përputheshin,” shtoi ajo.
Ajo tha se Meta “duhet të ndalojë këtë sjellje”, me BE-në që i kërkon firmës të “përmbahet nga përsëritja” e shkeljes.
Meta tha se Komisioni nuk kishte dhënë “asnjë dëshmi” të dëmtimit të konkurrentëve apo konsumatorëve.
“Ky vendim injoron realitetet e tregut dhe do të shërbejë vetëm për të mbrojtur tregjet ekzistuese nga konkurrenca.”
Vendimi është rezultat i një hetimi që Komisioni hapi në vitin 2021, pasi rivalët e Metës u ankuan se Facebook Marketplace i dha një avantazh të padrejtë.
Meta nuk është përballur më parë me një gjobë nga BE për rregullat e konkurrencës – megjithëse iu tha të paguante 110 milionë euro në 2017 për mosdorëzimin e informacionit të saktë kur bleu WhatsApp.
Komisioneri irlandez i Mbrojtjes së të Dhënave ka gjobitur më parë Metën më shumë se 1 miliardë euro për keqpërdorimin e të dhënave të njerëzve gjatë transferimit të tyre midis Evropës dhe Shteteve të Bashkuara.
Dhe gjithashtu iu desh të paguante një gjobë prej 50 milionë paundsh relativisht të vogël në vitin 2021, kur Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve në Mbretërinë e Bashkuar (CMA) e akuzoi atë për shkelje të qëllimshme të rregullave mbi përpjekjen e saj për të blerë Giphy-prodhuesin Gif – dhe në fund kërkoi që ajo ta shiste kompaninë tërësisht.
Vendimi vjen pasi rregullatorët po marrin një qëndrim më të fortë me kompanitë e mëdha të teknologjisë në mbarë botën, me qeverinë amerikane që po konsideron një ndarje të Google.