Ford do shkurtojë rreth 14% të fuqisë punëtore evropiane, duke fajësuar vështirësitë në vitet e fundit për shkak të kërkesës së dobët të automjeteve elektrike, mbështetjes së dobët të qeverisë për kalimin nëmakina elektrike dhe konkurrencës nga rivalët e subvencionuar kinezë.
Ford tha se shkurtimet e 4,000 vendeve të punës, të cilat përfaqësojnë rreth 2.3% të fuqisë së saj totale të punës prej 174,000 punonjësish, do jenë kryesisht në Gjermani dhe Britani.
Prodhuesi amerikan i automjeteve është i fundit, pas Nissan, Stellantis dhe GM, që përballet me sfidën e uljes së kostove ndërsa sektori përballet me sfida që përfshijnë automjete elektrike që janë shumë të shtrenjta për t’u blerë nga konsumatorët.
Aksionet e Ford u ulën me 1.8% pas lajmit për masat, të cilat do jenë një goditje e madhe veçanërisht për Gjermaninë, ku prodhuesi më i madh i makinave në Evropë Volkswagen po kërcënon të mbyllë fabrikat e të ulë pagat për ta lejuar atë të jetë më konkurrues.