Përdoruesit e aplikacionit kinez të mediave sociale RedNote mirëpritën “refugjatët e TikTok” nga Shtetet e Bashkuara me selfie dhe mesazhe të mërkurën, pasi Pekini tha se nxiti lidhje më të forta kulturore me vendet e tjera në përgjigje të fluksit të papritur.
I njohur në Kinë si Xiaohongshu dhe si një platformë për të gjetur rekomandime për stilin e jetës, nga bukuria te ushqimi, aplikacioni është shndërruar ditët e fundit në një kanal dypalësh të papritur për shkëmbimet SHBA-Kinë, me përdoruesit që shkëmbejnë foto dhe pyetje rreth kafshëve shtëpiake, ushqimeve të preferuara dhe jetët e tyre.
Megjithatë, jo të gjithë ishin të lumtur, me disa ankesa se platforma e tyre po merrej dhe blogerët nacionalistë që paralajmëronin kundër ndikimeve amerikane.
Fluksi i më shumë se 700,000 përdoruesve të rinj është nxitur nga një ndalim i afërt i SHBA për TikTok, i përdorur nga 170 milionë amerikanë, mbi shqetësimet e sigurisë kombëtare.
Shumë përdorues kinezë të mërkurën postuan selfie dhe mesazhe duke thënë “mirë se vini refugjatët nga TikTok” dhe iu përgjigjën me padurim pyetjeve të përdoruesve amerikanë mbi tema të tilla si pjatat e njohura kineze, pamjet turistike të qyteteve dhe madje edhe politikat e lindjeve në Kinë.
Media shtetërore kineze gjithashtu ka brohoritur trendin, me transmetuesin shtetëror CCTV duke thënë se përdoruesit e TikTok kishin gjetur një “shtëpi të re”. Zëdhënësi i ministrisë së jashtme kineze, Guo Jiakun, i pyetur në një konferencë të rregullt për shtyp, tha se përdorimi i mediave sociale ishte një “zgjedhje personale”.
“Kina gjithmonë ka mbështetur forcimin e shkëmbimeve kulturore dhe promovimin e mirëkuptimit të ndërsjellë midis popujve të të gjitha vendeve,” tha Guo.
Kina ka kontrolluar fort hapësirën kibernetike prej vitesh përmes arkitekturës së saj të censurës “Great Fireëall” dhe ka bllokuar rrjetet e huaja të mediave sociale si Instagram dhe X.
Nga ana tjetër, shumica e platformave të mediave sociale kineze si Weibo kërkojnë që përdoruesit të kenë një numër telefoni kinez për t’u identifikuar, duke i kufizuar përdoruesit në banorë kryesisht kinezë. ByteDance kufizon TikTok për përdoruesit e huaj dhe ka një version të veçantë për banorët e Kinës kontinentale të quajtur Douyin.
RedNote, në të kundërt, nuk kërkon që përdoruesit të kenë një numër të tillë dhe ruan vetëm një version të aplikacionit të tij. Kompania nuk iu përgjigj kërkesës së Reuters për koment të mërkurën.
Në të kaluarën, platforma të tjera të mediave sociale perëndimore, të tilla si Clubhouse, kanë shijuar një prirje të ngjashme të përdoruesve kinezë të kontinentit që bashkohen në grupe përpara se të bllokoheshin nga censuruesit e Pekinit.