Zjarret në Los Anxhelos, beteja ajrore për shuarjen e tyre


Për më shumë se një javë, qiejt mbi Los Anxhelos gumëzhinë nga helikopterët, aeroplanët dhe dronët që luftojnë zjarret më shkatërruese në historinë e Kalifornisë jugore.

Veçanërisht helikopterët, të aftë të hedhin vëllime të mëdha uji me saktësi kanë ndihmuar në kthimin e valës kundër ferreve të ndezura nga era që kanë vrarë të paktën 27 njerëz dhe kanë gllabëruar mijëra ndërtesa.

Dy zjarret më të mëdha, Eaton dhe Palisades, janë ende aktivë dhe kanë djegur një total prej rreth 40,000 hektarësh.

Shumë prej helikopterëve që lëvizin përpara dhe mbrapa mbi LA i përkasin Cal Fire, agjencisë qeveritare e ngarkuar me mbrojtjen e Kalifornisë nga këto fatkeqësi.

Për pilotët dhe ekipet e helikopterëve – hedhja e ujit, furnizimi me karburant dhe puna e palodhshme për të shmangur përplasjet dhe djegiet – 11 ditët e fundit kanë qenë përcaktuese për karrierën dhe fizikisht rraskapitëse.

Duke marrë pjesë në një nga sulmet ajrore më ambicioze ndaj një zjarri të paparë ndonjëherë, ekipi i Cal Fire ka krijuar taktika të reja dhe ka nxjerrë mësime që ata shpresojnë se do të ndihmojnë të tjerët të luftojnë numrin në rritje të zjarreve në mbarë botën.

Kjo është historia e tyre. Kur një zjarr i nxitur nga erërat me forcë uragani shpërtheu në Palisades më 7 janar, Cal Fire iu bashkua një operacioni të paprecedentë për ta shuar atë të përbërë nga Garda Kombëtare, qyteti i Los Anxhelosit dhe kompani të tjera private zjarrfikëse.

Erërat e fuqishme e bënë punën e helikopterëve mjaft të vështirë pasi ishte rrezik për të fluturuar.

Sapo erërat u ngadalësuan mjaftueshëm, zjarrfikësit ajror iu bashkuan përleshjes dhe nuk u dorëzuan kurrë.

Nga një bazë helikopterësh e montuar me shpejtësi në aeroportin Camarillo rreth 40 milje në perëndim, Cal Fire filloi misionet fluturuese 24 orë në ditë, duke goditur zjarrin Palisades me qindra mijëra litra ujë të hedhur nga helikopterët e pajisur posaçërisht të njohur si Firehawks.

Ekipi i helikopterit Cal Fire kishte një punë: ngadalësonte zjarrin në mënyrë që kolegët e tyre zjarrfikës në terren të mund ta frenonin me sukses zjarrin. Është një detyrë që helikopterët e tyre janë projektuar në mënyrë perfekte për ta kryer.

Në malet dhe kanionet e rajonit Palisades, helikopterët mund të kalojnë përmes përleshjes dhe t’u afrohen sa më shumë flakëve. Deri të mërkurën më 8 janar, zjarri në Palisades të Paqësorit kishte shpërthyer nga 10 hektarë në më shumë se 2,900 hektarë.

Matt Lane luftoi për orë të tëra kundër zjarreve.“Ishte një përleshje shumë e rëndë me zjarret, një nga hapësirat ajrore më të ngarkuara në të cilën kam qenë ndonjëherë. Shumë struktura po kërcënohen”, tha ai.

Është një fluturim 10 minuta nga Aeroporti Camarillo, zona kryesore e vendosjes së helikopterëve, për në Los Anxhelos. Ekuipazhet shpejtuan përpara dhe mbrapa, duke marrë ujë nga rezervuari Encino dhe duke e lëshuar atë vazhdimisht në përpjekje për të frenuar përparimin e zjarrit.

Deri në fund të ditës, dy persona kishin vdekur në një zjarr të ri që filloi pranë Altadenës, pothuajse 70,000 njerëz ishin nën urdhrat e evakuimit dhe shërbimet e urgjencës ishin shtrirë në kufi.

Kryebashkiaku i Los Anxhelosit Karen Bass shpalli gjendjen e jashtëzakonshme.

Disa agjenci, bashki dhe kompani private fluturuan për të luftuar zjarrin e Palisades. Të gjithë ata helikopterë dhe avionë që zbresin në një zonë relativisht të vogël, krijojnë një hapësirë ??ajrore shumë, shumë të ngarkuar.

Këtu hyjnë kapitenët e Cal Fire si Williamson.

Ata rrinë pezull një mijë këmbë mbi zonë në helikopterë si Bell 429. Cal Fire po përdor versione të pajisura me radio të shumta AM dhe FM dhe me aftësi për shikim natën.

Ekranet dixhitale në kabinë i lejojnë ekuipazhit të shohë të gjithë helikopterët e tjerë që marrin pjesë në zjarr. Dritat e ndritshme ndriçojnë rrugën e tyre gjatë natës.

Nga lart, ata mund të bashkërendojnë avionë të shumtë për të hedhur ujin e tyre në të njëjtin objektiv, duke shuar flakët për ekipin tokësor.

VINI RE: Ky artikull është pronësi intelektuale e BBC