“BE-ja duhet të mirëpresë fabrikat kineze të makinave” – Shefi i Mercedes


BE-ja duhet të nxisë prodhuesit kinezë të makinave që të hapin më shumë fabrika në bllokun evropian, si pjesë e një marrëveshjeje për të hequr tarifat ndëshkuese për automjetet elektrike të importuara nga KIna, ka thënë shefi i Mercedes-Benz.

Ola Källenius, e cila është gjithashtu president i organit të industrisë së makinave të BE-së Acea, tha se Kina u kishte kërkuar prodhuesve evropianë të makinave të investonin brenda vendit për të hyrë në tregun e saj dekada më parë dhe kjo qasje mund të jetë pjesë e një zgjidhjeje për mosmarrëveshjen tregtare.

“Askush nuk është dakord për faktin se fusha e barabartë e lojës është një diskutim legjitim. Pyetja është, çfarë mjeti përdorni?” tha Källenius për Financial Times në një intervistë.

“Mos e përshpejtoni proteksionizmin sepse kemi shumë për të humbur.”

Në tetor, Brukseli vendosi tarifa deri në 45 për qind mbi importet kineze të makinave elektrike pas një rritje të madhe të shitjeve, duke pretenduar se ata morën subvencione të padrejta dhe hapi disa hetime anti-dumping dhe kundër subvencioneve. Pekini u përgjigj me tarifa anti-dumping për pijet alkoolike, mishin e derrit dhe prodhimet e qumështit.

Prodhuesit gjermanë të makinave kanë qenë kundërshtarët më të zëshëm të masave proteksioniste pasi kanë frikë nga lëvizjet hakmarrëse nga Pekini dhe nga dobësimi i interesit nga konsumatorët e vendit në një kohë kur ata tashmë kanë pësuar një rënie të mprehtë në shitje për shkak të rritjes së markave kineze.

Ata gjithashtu kanë luftuar për të konkurruar kundër makinave elektrike kineze më të përballueshme dhe të avancuara nga kompani të tilla si BYD.

Kur prodhuesit gjermanë të makinave u përpoqën të vendoseshin në ekonominë aziatike në zhvillim në vitet 1980, ata ranë dakord të krijonin sipërmarrje të përbashkëta me partnerët kinezë. Källenius tha se ishte një vendim për politikëbërësit e BE-së nëse do dilnin me një marrëveshje të ndërsjellë.

“Kur erdhëm në Kinë na u drejtua një thirrje nga politikëbërësit: industrializohuni këtu nëse doni të kapni tregun. Nga kuptimi im, politikëbërësit evropianë kanë thënë të njëjtën gjë, përballë kinezëve,” tha ai.

“Unë mendoj se këto janë biseda legjitime, por kjo do të thotë që ju në fakt do hapni tregje dhe do krijoni sa më shumë që të jetë e mundur një fushë loje të barabartë dhe më pas do lini aktorin më të mirë të tregut të fitojë.”

Brukseli po planifikon gjithashtu të vendosë kritere që kërkojnë që bizneset kineze të kenë fabrika në Evropë dhe të ndajnë njohuritë teknologjike. BYD planifikon të ndërtojë automjete në Hungari, ndërsa CATL së fundmi ka rënë dakord të ndërtojë një fabrikë baterish litiumi prej 4.1 miliardë eurosh në Spanjë me Stellantis.

Kallenius tha se tarifat do të dëmtonin industrinë dhe Brukseli duhet të bëjë kompromis me Pekinin për një marrëveshje për t’i hequr ato, duke shtuar se Kina ishte bërë një pjesë integrale e zinxhirit global të furnizimit të automobilave, duke përfshirë lëndët e para, çipat e avancuar dhe përbërës të tjerë.

“Ne thjesht duam të paralajmërojmë politikëbërësit që të thonë, mos harroni atë që na bëri kaq të suksesshëm në këtë botë të ndërlikuar,” tha ai.

Javën e kaluar Acea u dërgoi një letër udhëheqësve të BE-së duke u kërkuar atyre që të mos hakmerren ndaj tarifave të kërcënuara të presidentit të zgjedhur të SHBA-së, Donald Trump.

Mercedes-Benz është një nga tre prodhuesit kryesorë të makinave gjermane së bashku me VË dhe BMË, me operacione të rëndësishme si në Kinë ashtu edhe në SHBA.

Geely dhe BAIC, e cila kontrollohet nga shteti kinez, zotërojnë një të pestën e aksioneve në Mercedes-Benz. Prodhuesi i makinave gjithashtu mbështetet në tregun kinez për rreth 30 për qind të shitjeve të tij globale.