E referuar shpesh si vepra e artit mesjetar më e famshme në botë, Tapestry Bayeux është njëkohësisht një ilustrim i ndërlikuar i ngjarjeve që çuan në pushtimin norman të Anglisë në 1066 dhe një enigmë historike. Disa mistere ende e rrethojnë qëndisjen mahnitëse, duke përfshirë identitetin e krijuesit të saj, por kërkimet e reja mund të kenë gjetur një pjesë tjetër të enigmës.
Sixhadeja 68.3 metra e gjatë përshkruan Uilliam-in, Dukën e Normandisë, dhe ushtrinë e tij duke vrarë Harold Godwinson, ose Harold II, mbretin e fundit anglo-sakson të Anglisë, në Betejën e Hastings.
Ndërsa portretizimi i qëndisjes së Haroldit duke nxjerrë një shigjetë nga syri i tij mund të jetë një çështje debati, një ekip arkeologësh thotë se ka konfirmuar një hollësi tjetër nga skenat e sixhadesë ku përshkruhet Haroldi: vendndodhjen e rezidencës së tij në Bosham, Angli.
Ekipi përdori një përzierje të teknikave tradicionale dhe moderne për të përcaktuar vendin e pallatit mbretëror, i cili shfaqet dy herë në veprën e artit – një herë kur Harold po feston në një sallë ekstravagante përpara se të lundronte për në Francë dhe herën e dytë në kthimin e tij përpara betejës. Studiuesit raportuan gjetjet e tyre më 9 janar në The Antiquaries Journal.
“Ne shpesh mendojmë për Sixhaden Bayeux si një vepër arti, por sigurisht, ajo përshkruan ngjarje dhe vende. Dhe të jesh në gjendje, me njëfarë sigurie, të gjesh një nga ato vende nga ajo që ofron sixhadeja në jetën e vërtetë është vërtet emocionuese,” tha autori kryesor i studimit Dr. Duncan Wright, një lektor i vjetër në arkeologjinë mesjetare në Universitetin e Newcastle në Angli.
Mbetjet arkeologjike të kësaj periudhe janë të vështira për t’u gjetur, tha bashkëautori i studimit Oliver Creighton, një Profesor i Arkeologjisë në Universitetin e Exeter të Anglisë. Zbulimi jo vetëm që hedh dritë mbi mbretin e fundit anglo-sakson, por gjithashtu ofron një dritare të rrallë në një pikë kthese kyçe në histori për Anglinë, thanë studiuesit.