Apple u godit me një gjobë prej 150 milionë eurosh nga rregullatorët francezë të antitrustit të hënën për abuzimin me pozitën e saj mbizotëruese në reklamat e aplikacioneve celulare në pajisjet e saj midis viteve 2021 dhe 2023 falë një mjeti të kontrollit të privatësisë, shkruan Reuters.
Megjithatë, mbikëqyrësi francez i konkurrencës nuk e urdhëroi Apple të ndryshojë mjetin. Gjoba është e para nga çdo rregullator antitrust kundër Apple në lidhje me Transparencën e Ndjekjes së Aplikacioneve (ATT).
ATT lejon përdoruesit e iPhone dhe iPad të vendosin se cilat aplikacione mund të gjurmojnë veprimtarinë e përdoruesve, por është kritikuar nga reklamuesit dhe rivalët e varur nga reklamimi në internet.
Çështja franceze u shkaktua nga ankesat nga disa shoqata për reklamuesit në internet, botuesit dhe rrjetet e internetit që akuzonin Apple për abuzim me fuqinë e saj në treg.
“Ndërsa objektivi i ndjekur nga ATT nuk është në vetvete i hapur ndaj kritikave, mënyra se si zbatohet nuk është as e nevojshme dhe as proporcionale me objektivin e deklaruar të Apple për mbrojtjen e të dhënave personale”, tha rregullatori në një deklaratë.
Ai shtoi se mjeti i privatësisë “penalizon veçanërisht botuesit më të vegjël”, pasi ata varen në një masë të madhe nga mbledhja e të dhënave të palëve të treta për të financuar biznesin e tyre.
Mbikëqyrja franceze gjithashtu urdhëroi Apple që të publikojë vendimin në faqen e saj të internetit për shtatë ditë.
Gjoba është shumë më e vogël se gjoba prej 1.8 miliardë euro e vendosur nga zbatuesi i konkurrencës së BE-së ndaj Apple vitin e kaluar për pengimin e rivalëve të transmetimit të muzikës nëpërmjet kufizimeve në App Store, një rast i shkaktuar nga një ankesë nga shërbimi suedez i transmetimit Spotify.