Hermes e LVMH kokë më kokë në garën globale


LVMH humbi për pak kohë pozicionin e saj të martën si kompania më e madhe luksoze në Evropë për sa i përket kapitalizimit të tregut, pasi u tejkalua nga rivali Hermes mes pesimizmit të investitorëve dhe rënies së shitjeve, shkruan Reuters.

LVMH, markat e nivelit të lartë të të cilit përfshijnë Louis Vuitton dhe Dior, markën e bizhuterive Tiffany & Co dhe rrjetin Sephora, humbi pritshmëritë për shitjet e tremujorit të parë pasi blerësit amerikanë frenuan blerjet e mallrave të bukurisë dhe konjakut, ndërsa shitjet në Kinë mbetën të dobëta.

Aksionet e LVMH ranë mbi 8% në tregtimin e mëngjesit, duke e ulur kapitalizimin e saj të tregut në 243.9 miliardë euro, krahasuar me 244.4 miliardë euro të Hermes, përpara se LVMH të rikuperonte në 247 miliardë euro.

Aksionet në të gjithë sektorin u tregtuan më të ulëta, me pronarin e Guçi Kering dhe Hermes me 2.6% dhe 1.5% respektivisht, Richemont me bazë në Zvicër, që zotëron Cartier, ra me 2.5% ndërsa marka italiane e kashmirit Brunello Cucinelli ra me 2.6%.