Fitimi i tremujorit të parë u rrit me 100.4% nga një vit më parë, ritmi më i shpejtë në gati dy vjet, pasi gjiganti kinez i automjeteve elektrike zgjeron epërsinë në tregun e tij konkurrues në shtëpi.
Fitimi neto arriti në 9.2 miliardë juanë (1.26 miliardë dollarë), tregoi një depozitim i aksioneve të premten, krahasuar me vlerësimin e mëparshëm të kompanisë prej 8.5 miliardë juanë në 10 miliardë juanë, shkruan Reuters.
Të ardhurat arritën në 170.4 miliardë juanë në tremujor, duke u rritur 36.4% nga viti në vit kundrejt një rritjeje prej 52.7% në tremujorin e mëparshëm.
Prodhuesi më i madh kinez i makinave elektrike ka tronditur tregun gjatë muajve të fundit duke ofruar sistemin e tij të ndihmës për shoferin “Syri i Zotit” si një veçori standarde pa kosto shtesë në gjithë linjën e tij, dhe duke zbuluar një platformë të re të teknologjisë super-karikuese.
Rritja e saj në konkurrencë ka nxitur rivalët duke përfshirë Leapmotor, Geely dhe Toyota për të ndjekur shembullin me makina elektrike të përballueshme që përmbajnë veçori inteligjente.
Duke hapur një front të ri në një luftë çmimesh shumëvjeçare në tregun më të madh të automjeteve në botë, BYD po kërkon të zgjasë udhëheqjen e saj në tregun e saj vendas, ku ajo përbënte 13.6% të shitjeve në janar-mars, nga 12.1% në të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.